سوالات متداول
خیر برای ثبت سفارش لازم است بر روی سایت، یک حساب کاربری داشته باشید. برای ایجاد حساب کاربری در سایت امیلی فقط کافی است وارد صفحه ثبت نام شده و شماره موبایل خود را وارد کنید. سپس یک کد تایید برای شما ارسال میشود و با استفاده از آن میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید.
در مراحل تکمیل سفارش در مرحله پرداخت، گزینه های استفاده از کد تخفیف برای شما مشخص شده است. امکان استفاده هم زمان از چند کد تخفیف وجود ندارد.
برای خرید از امیلی پس از ایجاد حساب کاربری یا ورود به حساب کاربری خود، کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید، سپس برای تکمیل سفارش، اطلاعات گیرنده سفارش و آدرس خود را وارد نمایید، پس از انتخاب روش و زمان ارسال، نحوه پرداخت خود را انتخاب نمایید و سفارش خود را تکمیل کنید.
به علت تنوع و تعداد بالای کالا های موجود در سایت امکان ثبت تاریخ انقضا برای هر محصول وجود ندارد. اما امیلی برای اطمینان خاطر شما تضمین میکند که در صورتی که تاریخ انقضای کالایی در سایت مشخص نشده باشد که کمتر از 6 ماه یا 3 ماه است، باید بالای 6 ماه تاریخ انقضا داشته باشد و در صورتی که در بررسی با کارشناسان پشتیبانی مشخص شود غیر از این حالت است، کالا از شما دریافت و هزینه تقدیم حضورتان میگردد.
بله، اگر جشنواره ای برگزار گردد و ارسال رایگان داشته باشد، اطلاع رسانی میشود.
بله در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت نمایید، توجه داشته باشید سفارشهایی که در ساعات و روزهای غیرکاری ثبت میشوند، در اولین روز کاری بعدی بر اساس اولویت مورد پردازش قرار میگیرند
برای لغو سفارش با واحد پشتیبانی فنی امیلی تماس بگیرید، همکاران ما راهنماییها و اقدامات لازم برای انجام درخواست شما را در دستور کار خود قرار میدهند.
برای پیگیری سفارش لطفا وارد صفحه ی پروفایل خود شوید و بخش لیست سفارشات را مشاهده کنید تا از آخرین وضعیت سفارش با خبر شوید. لازم به ذکر هست که سفارشاتی که از طریق پست ارسال می شوند در بازه ای که به شما هنگام ثبت سفارش نمایش داده میشود باید تقدیم حضورتان گردد و قابل پیگیری با پست از طریق کد مرسوله میباشند. برای اطلاعات بیش تر در خصوص پیگیری سفارشات خود می توانید با شماره ی 09308936330 تماس گرفته و با کارشناسان امیلی در ارتباط باشید.
بله، در صورتی که شما کاربر شهر اهواز باشید و سفارش شما امکان ارسال با پیک را داشته باشد می توانید به صورت تلفنی ثبت سفارش انجام دهید. کارشناسان امیلی سفارش شما را ثبت خواهند کرد .
اگر در شهر اهواز هستید در هنگام ثبت سفارش میتوانید روز و بازه تحویل سفارش خود را طبق جدول مشخصشده در سایت امیلی انتخاب نمایید و سفارش طبق بازه انتخاب شده برای شما ارسال خواهد شد. ارسال سفارش سایر شهرها از طریق پست صورت میگیرد که در هنگام سفارش زمان تحویل کالا به پست مشخص میشود، سفارش شما طی 2 تا 5 روز کاری پس از تحویل سفارش به پست، به دست شما میرسد.
بله، شما تا 7 روز پس از تحویل کالا با مراجعه به لیست سفارشات میتوانید درخواست بازگشت کالا را ثبت نمایید و پس از آن درخواست شما مورد بررسی قرار میگیرد و از طرف امیلی به شما اطلاع رسانی میگردد. توجه داشته باشید کالا های مراقبتی پوست و مو در صورت باز و خارج شدن از حالت اولیه، امکان برگشت ندارند.
خیر؛ امکان تعویض سفارش وجود ندارد و شما می توانید با رعایت قوانین مرجوعی کالا را مرجوع نمایید و هزینه ی آن را دریافت نمایید .
در این قسمت باید اطلاعات ستاره دار را وارد کنید تا در صورت درخواست واریز ، تغییر یا هر موردی که نیاز به تماس با شما بود، امکان اهراز هویت وجود داشته باشد.
بله، شما میتوانید از طریق درگاههای معتبر بانکی موجود در سایت امیلی و با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب، مبلغ سفارش خود را به صورت امن و راحت از طریق درگاه آنلاین پرداخت نمایید.
بله؛ در صورت هرگونه سوال و مشاوره تخصصی پوست و مو می توانید با شماره ی 09398057365 تماس گرفته و با بخش مشاوره ی امیلی در ارتباط باشید. تمامی خدمات مشاوره رایگان می باشد.
هزینه ارسال سفارش ها براساس اداره پست به صورت اتوماتیک محاسبه میشود. شما میتوانید قبل از پرداخت نهایی هزینه پست را مشاهده کنید.
بله، فروشگاه امیلی واقع در اهواز، ملی راه، انتهای بلوار ساحلی شرقی، مجتمع تجاری پارک سنتر، طبقه دوم، واحد 237 میباشد.
برای عودت وجه ابتدا باید شماره کارتی که به نام صاحب حساب کاربری میباشد و با آن پرداخت انجام شده است در اطلاعات خودتان ثبت نموده و سپس با پشتیبانی سایت امیلی تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام نمایید، راهنماییهای لازم از طرف تیم پشتیبانی به شما داده خواهد شد. در صورت لغو سفارش طی 1 تا 3 روز کاری پول به حساب شما واریز خواهد شد در صورت برگرداندن کالا، 2 تا 5 روز پس از دریافت کالا توسط انبار مبلغ سفارش به حساب شما برگردانده خواهد شد.
جواب سوالتان را پیدا نکردید؟
در صورتی که جواب سوال خود را پیدا نکردید لطفا وارد صفحه تماس با ما شوید و فرم را پر کنید تا پشتیبانان امیلی در تایم اداری شما را راهنمایی کنند