اسپری آب صورت یا فیس میست چیست؟

اسپری آب صورت یا فیس میست چیست؟

اسپری آب صورت یا فیس میست (Face Mist) یکی از محصولات بسیار پرکاربرد برای آبرسانی و جوانسازی پوست است. فیس میست کاملا بر پایه آب طراحی شده است و شما میتوانید از اسپری آب برای آبرسانی، رفع خشکی و کدری پوست صورت و حتی گردن استفاده کنید.

همچنین لازم است بدانید، امروزه در بازار فیس میست ها یا اسپری آب صورت، انواع مختلفی دارند و با رایحه ها، ترکیبات و عصاره های متفاوتی در اختیار شما قرار گرفته اند.

تاثیر اسپری آب صورت چیست؟

یکی از دلایلی که از اسپری آب در روتین های پوستی استفاده می‌شود، تاثیر اسپری آب بر تسریع روتین پوستی است. اگر شما پوست خشک یا حساسی دارید، استفاده از یک اسپری آب در روتین پوستی میتواند در اثر گذاری دیگر محصولات مراقبت پوستی که شما استفاده میکنید، مانند، آبرسان، مرطوب کننده، سرم هیالورونیک، کرم ضدچروک، ویتامین سی و… تاثیر بسیار بیشتری بر پوست شما داشته باشند.

البته فراموش نکنید، هدف اصلی فیس میست ها آبرسانی پوست است. همچنین بعضی از اسپری های آب مانند، اسپری آب اوسرین مدل هیالورون، اسپری آب تسکین دهنده لاروش پوزای، حاوی هیالورونیک اسید دیگر مواد آرام بخش پوست هستند و باعث رفع التهاب و قرمزی پوست می‌شوند.

اگر شما با خشکی یا حساسیت پوست یا حتی اگزما و روزاسه دارید، فروشگاه امیلی به شما استفاده از اسپری آب صورت یا فیس میست ها را پیشنهاد میکند.

بیشتر بخوانید: اگزما چیست؟+بهترین راه های درمان+معرفی محصول

خواص-اسپری-آب-صورت-چیست؟

خواص اسپری آب صورت چیست؟

فیس میست‌ها به کنترل چربی اضافی پوست کمک کرده و خواص ضد پیری دارند. همچنین برخی از اسپری آب ها دارای رایحه‌های دلپذیری هستند.

تفاوت تونر با اسپری آب چیست؟

تاثیرات تونر و اسپری آب بسیار باهم تفاوت دارد.

تونر باعث پاکسازی عمیق پوست می‌شود و میتوان از آن برای قبل از استفاده مرطوب کننده ها استفاده کرد.

فیس میست، اسپری آب خود یک آبرسان است و باعث آبرسانی پوست می‌شود و یک محصول درمانی برای پوست های خشک، حساس و اگزمایی است.

اول از تونر استفاده کنیم یا اسپری آب؟

طبق توضیحاتی که در بخش بالا دادیم، پیشنهاد می‌شود ابتدا از تونر استفاده کنید و بعد از پاکسازی پوست از اسپری آب برای آبرسانی و رطوبت بخشیدن به پوست استفاده کنید.

نحوه-استفاده-از-اسپری-آبرسان-صورت

نحوه استفاده از اسپری آبرسان صورت

اسپری آبرسان صورت یک محصول مرطوب کننده و نرم کننده است که به کمک آن می‌توانید پوست خشک و خسته خود را ترمیم کنید. برای استفاده از این محصول، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. پوست صورت خود را به طور کامل تمیز کنید. می‌توانید از یک محصول تمیز کننده مناسب برای پوست خود استفاده کنید.
  2. قبل از استفاده از اسپری آبرسان، لازم است که آن را به طور کامل تکان دهید تا مواد موجود در آن مخلوط شوند.
  3. حدود 20 تا 30 سانتی‌متر از صورت خود فاصله بگیرید و سپس اسپری آبرسان را به آرامی بر روی پوست صورت خود اسپری کنید.
  4. اگر می‌خواهید از این محصول به صورت مداوم استفاده کنید، می‌توانید این مراحل را صبح و شب تکرار کنید.

توصیه می‌شود که قبل از استفاده از هر نوع محصول جدید برای پوست، بهتر است یک تست پوستی انجام داده و مطمئن شوید که پوست شما به آن حساسیت نشان نمی‌دهد.

4 تا از بهترین اسپری های آبرسان صورت

در ادامه به شما 4 تا از بهترین اسپری آب یا فیس میست خارجی را معرفی کرده ایم:

  1. اسپری آب اوسرین مدل هیالورون
  2. اسپری آب تسکین دهنده لاروش پوزای
  3. اسپری آب اون اسپرینگ واتر
  4. اسپری آب اوریاژ

1. اسپری آب اوسرین مدل هیالورون

اسپری آب اوسرین مدل هیالورون

اسپری آب اوسرین مدل هیالورون یک محصول مراقبتی و درمانی آلمانی است که با علائم پیری پوست مبارزه می‌کند. این محصول حاوی هیالورونیک اسید و گلوکو گلیسرول بوده و باعث آبرسانی فوری و طولانی مدت به لایه های عمیق پوست می‌شود و باعث صاف شدن و درخشندگی پوست می‌شود.

2. اسپری آب تسکین دهنده لاروش پوزای

اسپری آب معدنی لاروش پوزای 300 میل

اسپری آب تسکین دهنده لاروش پوزای برای پوست های حساس طراحی شده است و به خوبی باعث آبرسانی و طراوت بخشیدن به پوست شما می‌شود. این محصول حاوی غلظت بالایی از سلنیوم و عناصر کمیاب و سرشار از مواد معدنی با خواص تسکین دهنده پوست است.

3. اسپری آب اون اسپرینگ واتر

Avène-Thermal-Spring-Water-SprayAvène-Thermal-Spring-Water-Spray

اسپری آب اون اسپرینگ واتر یک محصول مراقبتی و درمانی فرانسوی است که به طور مستقیم از چشمه های معدنی آب گرم اون فرانسه تولید می‌شود. این محصول از نظر بالینی برای تسکین، نرمی و آرامش پوست های حساس اثبات شده است.

4. اسپری آب اوریاژ

اسپری اب اوریاژ

اسپری آب اوریاژ یک محصول برای مراقبت از پوست است، این محصول برای استفاده روزانه انواع پوست حتی پوست های حساس و اگزمایی نیز مناسب می‌باشد. فرمولاسیون این محصول حاوی عناصر کمیاب و نمک های معدنی بوده و باعث افزایش درخشندگی پوست صورت و بدن می‌شود.

اسپری آب صورت برای بدن هم استفاده می‌شود؟

بله، اسپری ها آب یا فیس میست ها بافت بسیار سبکی دارند و میتوان از آن ها برای صورت، گردن، و حتی بدن هم برای رفع خشکی و آبرسانی استفاده کرد

اسپری آب صورت روشن کننده است؟

این سوال بستگی به محصولی که خریداری میکند دارد، اما کار اسپری آب آبرسانی و رفع خشکی پوست است و یک محصول کاملا درمانی است.

فیس میست چیست؟

فیس میست، نام دیگر اسپری آب است. این مصحول برای پوست های خشک، حساس و اگزمایی بسیار مناسب است و باعث طراوت بخشیدن و آبرسانی پوست می‌شود.

قبل از خرید هر یک از این محصولات، بهتر است برچسب‌های محصول را بررسی کنید و مطمئن شوید که برای نوع پوست خود مناسب هستند. همچنین، با توجه به تجربه و نظرات دیگران، می‌توانید محصولی را که برای آن‌ها عالی بوده است، انتخاب کنید.

برای مشاوره تخصصی پوست و مو به صورت رایگان می‌توانید با مشاورین فروشگاه امیلی در تماس باشید. همچنین اگر سوال، نظر یا تجربه استفاده از اسپری آب صورت یا فیس میست را دارید میتوانید در بخش نظرات با ما و دیگران به اشتراک بزارید.

: امتیاز دهید(راست به چپ)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ارسال رایگان خریدهای بالای 1 میلیون تومان

نیاز به مشاوره پوست و مو داری؟!

ما تو اینستاگرام آنلاینیم! تو دایرکت سوالتو بپرس...